Pristatymas
Prekių pristatymo
taisyklės:
1. Pristatymo išlaidos
yra nurodomos atskirai ir pateikiamos
Pirkėjo suformuotame prekių krepšelyje.
2. Prekių pristatymui
taikomas pristatymo mokestis. Prekės pristatomos iki objekto be krovos/užnešimo paslaugų, nebent susitariama atskirai.
3. Jeigu patvirtinus
užsakymą prekės yra sandėlyje, Pardavėjas įsipareigoja pateikti Jūsų užsakytas
prekes Jūsų užsakyme nurodytu adresu Lietuvos teritorijoje vidutiniškai per 1-3
(tris) darbo dienas po galutinio užsakymo / išankstinės ar PVM sąskaitos faktūros apmokėjimo.
4. Jeigu patvirtinus užsakymą prekių likutis sandėlyje nepakankamas Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui už Prekes
ar paslaugas sumokėtus pinigus ir/ar pakeisti
netinkamos kokybės prekes analogiškomis, tinkamos kokybės prekėmis.
5. Užsakytas prekes pristato įgaliotas atstovas ar siuntų
tarnybos kurjeris (toliau – pristatantis asmuo). Pirkėjui pasirašius siuntos važtaraštyje / siuntos pristatymo lape ar siuntų tarnybos
elektroninėje pristatymo sistemoje yra laikoma,
kad Prekė yra perduota Pirkėjui
tinkamai ir yra tinkamos kokybės.
Pirkėjui išaiškinta, jog nuo Prekės perdavimo
momento Pirkėjui tenka visa prekės atsitiktinio žuvimo ar sugadinimo rizika.
6. Prekės pristatymo
metu kartu su pristatančiu asmeniu Pirkėjas privalo patikrinti prekės siuntos būklę. Pastebėjęs siuntos pažeidimą, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos važtaraštyje / siuntos pristatymo lape ar nepriimti pristatytos
Prekės siuntos bei surašyti laisvos
formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui pasirašius siuntos važtaraštyje / prekių pristatymo lape ar pristatančio
asmens elektroninėje pristatymo sistemoje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota
tvarkinga. Jeigu pristatytos prekės komplektacijoje nėra kokių nors dalių
ar dokumentų, Pirkėjas privalo apie tai nedelsiant informuoti Pardavėją.